Fijn dat je langskwam op de jobbeurs! 

 

First things first! Ga jij binnenkort rondlopen op de Spa Grand Prix, of sta je te feesten op Pukkelpop of Paradise City? Vul de code in het formulier hieronder in, zoals je die op je kraslotje hebt ontvangen.

Ontdek of je gewonnen hebt!

Jobs in the picture

Aspirant schade expert

Voor onze dienst schadebeheer en schade inspectie, driveX, zijn wij op zoek naar een aspirant schade-expert die graag een IAE erkenning wil bekomen.

Bij driveX bieden wij een uniek proces van schade inspectie van bedrijfswagens (stilstaande wagens, poolwagens alsook einde leasewagens), dit van pre-checks tot volledige schade-inspecties al dan niet met advies over reparatie en beheer van de schades. Met gebruik van innovatieve, technologische tools voeren onze auto-inspecteurs de inspecties uit op een neutrale en onafhankelijke basis.

Wat is het plan?

Je zal instappen in een proces van een tweejarige, betaalde stage tot schade expert waarin alle aspecten van de job van schade inspecteur voor bedrijfswagens zal aangeleerd worden.

Je wordt hierbij begeleid door een stagemeester die je continu opvolgt en opleidt.

Na deze twee jaar stage zal je een examen moeten afleggen bij het Instituut voor Auto-experten tot het bekomen van je erkenningsnummer als expert. Zo ben jij helemaal klaar voor jou toekomst.

Customer care agent

Als customer care agent ben je bij care4fleets één van de spilfiguren in het serviceproces van jouw klanten. Je vormt het aanspreekpunt voor onze klanten en hun bestuurders en staat in voor de volledige behandeling van hun vloot aan bedrijfswagens. 

Jouw activiteiten:

Aanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail, telefoon en online tool.

Bepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces van care4fleets samen met je team manager en de andere agents.

Zorgen voor een correcte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en levering van wagens.

Alle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up-to-date houden voor rapportering aan klant en facturatie. Ongoing rapporteren is noodzakelijk.

Werkopdrachten uitschrijven & doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoering.

Je werkt hierbij in team en staat open voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingen.

Je rapporteert aan je team manager en lost samen met deze collega moeilijke vragen of problemen op. Je zoekt actief mee naar oplossingen.